Podnikání: spasí on-line marketing české podnikání? (PR článek)

17.04.2013 05:57

 

Posledních několik let si český podnikatelský sektor prochází celkem těžkým obdobím. Vidím to ve svém okolí. Zhoršuje se platební morálka českých podnikatelů a firem. Průměrná doba splácení faktur v naší zemi se prodloužila na 45 dní. Sám řeším s několika klienty faktury, které jsou bohužel i několik měsíců po splatnosti a je to někdy boj. Přitom vím, že některé firmy finanční problémy skutečně mají a není to z jejich strany nějaká "hra". Jak z toho ven? Jak popohnat a nastartovat byznys i v těžkých časech?

Náročnou ekonomickou situaci řeší řada firem bohužel tím nejhorším možným způsobem a to tak, že omezí nebo zcela ukončí investice do marketingu. To není moc dobrý nápad! Zrovna v době krize, kdy i ceny za reklamu se často dostávají dramaticky dolů, by se měly investice do reklamy naopak zvýšit. Trh se obsazuje nejlépe právě v těžkých dobách, kdy konkurence často značně klopýtá. A tohle zjištění, to není nějaká spásná myšlenka, kterou jsem teď vymyslel. To jsou desítky let osvědčené věci.

Do jaké reklamy a marketingu se ale vyplatí nejvíce investovat?

Kde dostanete nejlepší poměr výkon/cena? Specielně v době recese, kdy se počítá každá koruna? Jsem přesvědčený o tom, že pro naprosotou většinu byznysů má nejlepší poměr výkon/cena investice do internetového marketingu. Žijeme v době internetové a nelze to nevidět a ignorovat. Přijde mi, že velké firmy, případně nadnárodní korporace, to již pochopily před několika lety a skutečně do internetového marketingu putuje z jejich účtů čím dál více peněz. A mají to často velmi dobře spočítané, což internet a příslušné on-line nástroje umožňují. Hůře jsou na tom středně velké a malé firmy. Nejhůře jsou na tom podle mého pozorování firmy do 3 zaměstnanců a OSVČ. Malé firmy v tomto státě podle mne internet ještě z velké části ani neobjevily a do internetové propagace neinvestují velmi často vůbec nic.

Řešení?

Přitom se nemusí jednat o žádné extra velké částky. I 1500,- měsíčně investovaných do internetového marketingu může znamenat dramatický rozdíl a především přinést nové tak očekávané zakázky. Mít firemní stránky, kde je v zásadě pouze popis firmy, popis produktu a služeb a kontakt a mít zde návštěvnost 20 denně, to je skutečně k ničemu. Takto nové klienty na internetu jenom těžko získáte. Přitom se s tím dá během 6-12 měsíců dramaticky pohnout.

Takže, pokud jste malá či středně velká firma, potřebujete nové zakázky jako sůl a zatím jste on-line reklamu zcela ignorovali, začněte s tím proboha rychle něco dělat! Není to žádná věda, pohnout se s tím dát velmi rychle a rád vám s tím pomohu.    

Jan Hýsek, jhy(z)jhy.cz

 

Využijte Hýskův reklamní systém a popožeňte Váš byznys, ať už se věnujete čemukoliv.

Články

08.05.2016 04:45
Absolvoval jsem dnes celkem dlouhý telefonát s člověkem, který chtěl diskutovat o investicích na finančním trhu. V momentě, kdy jsme se dostali na důležité téma - diversifikaci - přišel s celkem vzrušující informací. Sdělil mi, že sám již v rámci investic diversifikuje a že vkládá finanční...
02.06.2015 14:35
1 Steve Jobs v hrobě se obracející 2 Tři mušketýři v oboru amerických technologických akcií 3 Jak si najít bohatého muže a dobře se provdat 4 Rozhovor s majitelem golfového resortu Nová Amerika nejen o golfu 5 Novinka: U.S. Global Jets...
02.06.2015 14:22
Ivo Tomana znám z medií již nějaký čas a vím o něm, že je to velmi úspěšný člověk. Až letos, a to na konferenci Glorious, jsem jej slyšel poprvé naživo. Nejprve to byl malý šok a potom to bylo opravdu velmi zajímavé. V tomto článku vám popíši svoji osobní zkušenost s veřejným výstupem pana Ivo...
19.05.2015 18:41
Na počátku 20. století bylo chování valné většiny investorů založeno na čiré spekulaci a insider trandingu. Ve 20. letech dva profesoři z Kolumbijské univerzity – Benjamin Graham a David Dodd – světu představili filosofii hodnotového investování, která brzy nabyla velké popularity. Myšlenku, že...
17.05.2015 23:14
V tomto článku uvedu pár rad jak vybírat společnosti do svého portfolia. Osobně si nemyslím, že většina lidí, kteří si sami vybírají akcie dokáže porazit index S&P 500, ale burza je také o zábavě a procházet stovky článku o nejrůznějších společnostech, sledování výsledovek a čekání na výsledky...
12.05.2015 03:37
Vyzpovídali jsme majitele Východočechům velmi známého golfového resortu Nová Amerika pana Ing. Stephana Friedreicha. Jací lidé vlastně hrají golf? Jak dlouho trvá se vypracovat na slušnou úroveň a kolik to všechno stojí? Jak jste se dostal k takovému v Čechách ne zcela tradičnímu byznysu? Jaké...
06.05.2015 02:59
Pokud máte v oblibě ETF fondy, tato zpráva je pro vás. Na trhu je nové ETF, které tvoří koš akcií jak leteckých společností, tak společností s leteckým sektorem spojených. Minulý čtvrtek jej na trh uvedli U.S. Global Investors. ETF se jmenuje U.S. Global Jets ETF a obchoduje se na New...
03.05.2015 01:54
1 Tři mušketýři v oboru amerických technologických akcií 2 Steve Jobs v hrobě se obracející 3 Jak si najít bohatého muže a dobře se provdat 4 Petr Kellner finančním žralokem 5 Jobs byl predátorem již od narození 6 Zkušenost se...
03.05.2015 01:39
Předchozí díl najdete zde. Jistě jste se podivili nad podivným číselným označením tohoto dílu. Byl původně neplánovaný a o jeho vznik se s jistou nadsázkou zasloužila i paní ombudsmanka Šabatová. Asi jako když mezi domy s orientačními čísly 2 a 3, vyroste nová stavba označená číslem 2a. V tomto...
25.04.2015 12:53
Jeden z nejznámějších českých fond manažerů, investor a podnikatel Daniel Gladiš, vydává po dvanácti letech druhou knihu, lapidárně nazvanou Akciové investice. Jeho první publikace, Naučte se investovat, měla takový úspěch, že se autor musel několik let po jejím vydání bránit...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Chcete investovat na burze a nevíte jak začít? Napište nám

Zkušenosti

Absolvoval jsem dnes celkem dlouhý telefonát s člověkem, který chtěl...

Anketa

Líbí se vám nový design našich stránek?

Ano (3 610)
Ne (198)

Celkový počet hlasů: 3808

Představení

15.05.2016 16:22
Víte, že když se spolu začnou bavit dva lidé, tak v průměru po sedmi...

Obrazem

Jak to udělat, aby peníze pracovaly pro mne a ne já pro ně? Více zde.