CETV - třetí čtvrtletí

Admin 27.10.2009
"Výdaje do reklamy klesly o třicet procent oproti roku 2008. Jsme přesvědčeni, že trhy dosáhly dna," uvedl generální ředitel společnosti CME Adrian Sarbu s tím, že makroekonomické prognózy na rok 2010 se zlepšily. Společnost tak očekává, že reklamní trhy budou následovat růst hrubého domácího produktu.
iDNES.cz

Přidat nový příspěvek

Chcete investovat na burze a nevíte jak začít? Napište nám

Zkušenosti

Také máte někdy pocit, že kam se podíváte, tam se někomu daří a...

Akciecz běží díky fin. podpoře 

Anketa

Líbí se vám nový design našich stránek?

Ano (3 690)
Ne (238)

Celkový počet hlasů: 3928

Představení

15.05.2016 16:22
Víte, že když se spolu začnou bavit dva lidé, tak v průměru po sedmi...

Obrazem

Jak to udělat, aby peníze pracovaly pro mne a ne já pro ně? Více zde.