Podnikání: spasí on-line marketing české podnikání? (PR článek)

17.04.2013 05:57

 

Posledních několik let si český podnikatelský sektor prochází celkem těžkým obdobím. Vidím to ve svém okolí. Zhoršuje se platební morálka českých podnikatelů a firem. Průměrná doba splácení faktur v naší zemi se prodloužila na 45 dní. Sám řeším s několika klienty faktury, které jsou bohužel i několik měsíců po splatnosti a je to někdy boj. Přitom vím, že některé firmy finanční problémy skutečně mají a není to z jejich strany nějaká "hra". Jak z toho ven? Jak popohnat a nastartovat byznys i v těžkých časech?

Náročnou ekonomickou situaci řeší řada firem bohužel tím nejhorším možným způsobem a to tak, že omezí nebo zcela ukončí investice do marketingu. To není moc dobrý nápad! Zrovna v době krize, kdy i ceny za reklamu se často dostávají dramaticky dolů, by se měly investice do reklamy naopak zvýšit. Trh se obsazuje nejlépe právě v těžkých dobách, kdy konkurence často značně klopýtá. A tohle zjištění, to není nějaká spásná myšlenka, kterou jsem teď vymyslel. To jsou desítky let osvědčené věci.

Do jaké reklamy a marketingu se ale vyplatí nejvíce investovat?

Kde dostanete nejlepší poměr výkon/cena? Specielně v době recese, kdy se počítá každá koruna? Jsem přesvědčený o tom, že pro naprosotou většinu byznysů má nejlepší poměr výkon/cena investice do internetového marketingu. Žijeme v době internetové a nelze to nevidět a ignorovat. Přijde mi, že velké firmy, případně nadnárodní korporace, to již pochopily před několika lety a skutečně do internetového marketingu putuje z jejich účtů čím dál více peněz. A mají to často velmi dobře spočítané, což internet a příslušné on-line nástroje umožňují. Hůře jsou na tom středně velké a malé firmy. Nejhůře jsou na tom podle mého pozorování firmy do 3 zaměstnanců a OSVČ. Malé firmy v tomto státě podle mne internet ještě z velké části ani neobjevily a do internetové propagace neinvestují velmi často vůbec nic.

Řešení?

Přitom se nemusí jednat o žádné extra velké částky. I 1500,- měsíčně investovaných do internetového marketingu může znamenat dramatický rozdíl a především přinést nové tak očekávané zakázky. Mít firemní stránky, kde je v zásadě pouze popis firmy, popis produktu a služeb a kontakt a mít zde návštěvnost 20 denně, to je skutečně k ničemu. Takto nové klienty na internetu jenom těžko získáte. Přitom se s tím dá během 6-12 měsíců dramaticky pohnout.

Takže, pokud jste malá či středně velká firma, potřebujete nové zakázky jako sůl a zatím jste on-line reklamu zcela ignorovali, začněte s tím proboha rychle něco dělat! Není to žádná věda, pohnout se s tím dát velmi rychle a rád vám s tím pomohu.    

Jan Hýsek, jhy(z)jhy.cz

 

Využijte Hýskův reklamní systém a popožeňte Váš byznys, ať už se věnujete čemukoliv.

Články

11.04.2013 05:40
1 V jaké firmě dostanete nejvyšší plat 2 Jaderná energetika: Největší producenti uranu 3 Apple přichází s iHodinkama 4 Penzijní fondy versus české tituly na burze? 5 Robert Bosch: historie firmy a současnost aneb co mají Bosch společného s...
<< 28 | 29 | 30 | 31 | 32

Chcete nastavit vaše investiční portfolio nebo udělat jeho audit? Napište nám

Zkušenosti

Také máte někdy pocit, že kam se podíváte, tam se někomu daří a...

Akciecz běží díky fin. podpoře 

Anketa

Líbí se vám nový design našich stránek?

Ano (3 908)
Ne (473)

Celkový počet hlasů: 4381

Představení

07.05.2023 01:34
Máme dvacet let profesionálních zkušeností s nastavováním našich...

Obrazem

Chcete z roku 2021 udělat parádní rok a splnit si svoje plány a sny?...