Facebook - drsná síla propagace

20.03.2012 09:12

Facebook je v dnešní době jedna z variant jak se zviditelnit na internetu. Facebook je soc. síť, kde na uživatele působí reklama, která je přesně cílená na směr jejich aktivity a zájmy apod. Uživatelé Facebooku navzájem vidí komu se co „líbí“ a navzájem si sdílí stránky, odkazy nebo videa aj. Vzájemné sdílení působí na uživatele mnohem více než reklama, jelikož je to takové doporučení druhému. Když Vám něco doporučí Váš známý, tak si alespoň omrknete o co jde, kdežto reklama Vás musí vyloženě přilákat, abyste na ni klikli. Co se šíří na sociálních sítích, to letí bleskovou rychlostí. Většinou populární zprávy, které se týkají oblíbených a aktuálních témat, se šíří soc. sítí velkou rychlostí.

Při velkém boomu, kdy se na Facebook nastěhovalo velké množství uživatelů, páru lidem svitlo v hlavě a začali využívat vytváření skupin na facebooku (později bylo přidávání do skupiny změněno na „lajkování“ skupiny, technicky se ale nic nezměnilo). Když se uživatel přidá do skupiny („lajkne ji“) tak začne odebírat statusy nebo jiné příspěvky a uvidí je tak na své zdi. Skupiny tedy spamují uživatele svými příspěvky, které se jim zobrazují na hlavní stránce a tedy nejvíce působí na uživatele. Skupina s velkým množstvím odběratelů má vyhráno, je to jeden z nejlepších způsobů reklamy. Čím více odběratelů – tím větší fin. ohodnocení reklamy a také větší úspěch reklamy. Je to skvělý a promyšlený systém, jelikož uživatelé reklamu vloženou v příspěvku skupiny sami sdílejí!

Zakládání takovýchto skupin, které přilákaly spousty odběratelů, se stalo známou věcí a každý chtěl mít svůj „zlatý důl“ bez práce. Vlastně jen stačí rozeslat pozvánky svým přátelům a o zbytek se postaralo facebookové know-how sdílení. Dnes když si otevřete například aukro a napíšete do vyhledávání slovo „reklama“, tak většina reklamy, která je zde nabízena, je nabízena prostřednictvím facebookových skupin. Uživatelé si vytvořili například portfolio skupin, dejme tomu 10 skupin s průměrem 20 000 uživatelů a hned zde máme cca 200 000 celkových odběratelů. A samozřejmě je zde předpoklad dalšího sdílení mezi své přátele oslovenými uživateli.

Další článek bude na obdobné téma zakládání skupin a následném výnosu z této činnosti.

 

Michal Černocký

michal.cernocky(z)akciecz.cz

easyinvest.cz

 

Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

Přidat.eu záložku

Michal Černocký

26.08.2012 21:47
EasyInvest.cz Vám přináší další rozhovor, tentokrát k tématu obchodování opcí. Stejně jako při minulém rozhovoru s forex traderem Vám nabízíme možnost pokládat otázky. Na Vaše otázky bude odpovídat zkušený opční trader Martin Kopáček ze společnosti SILVERUM s.r.o.. Pan Kopáček je známý z médií,...
09.04.2012 22:32
Existuje jedno přísloví „obrázek je lepší než tisíc slov“. Graf je důležitou součástí při rozhodování o vstupu a výstupu do pozice. Investor nebo spekulant by měl při pohledu na graf vidět nejen pohyb ceny, ale také určit například trendy a po podrobnější analýze například možné zvraty trendů....
20.03.2012 09:12
Facebook je v dnešní době jedna z variant jak se zviditelnit na internetu. Facebook je soc. síť, kde na uživatele působí reklama, která je přesně cílená na směr jejich aktivity a zájmy apod. Uživatelé Facebooku navzájem vidí komu se co „líbí“ a navzájem si sdílí stránky, odkazy nebo videa aj....
23.02.2012 01:05
  Bitcoin je digitální měna, kterou roku 2009 vytvořil Satoshi Nakamoto. Pro provádění transakcí se využívá distribuovaná databáze napříč body peer-to-peer sítě. K zabezpečení sítě je využita kryptografie, umožňující používat pouze peníze, které vlastním a zabraňující opakovanému...
15.02.2012 02:29
Benjamin Graham   Benjamin Graham, pionýr odvětví analýzy cenných papírů a učitel řady úspěšných investorů, se již v roce 1934 ve své knize Security Analysis (Analýza cenných papírů) pokusil definovat, co je investice a co je spekulace: ,,Investiční operace je taková operace, která po...
13.02.2012 08:40
Podle Huberta Moolmana, fundamentálního analytika, který se zabývá především analýzou zlata a stříbra by mohlo stříbro v letošním roce 2012 dosáhnout kolem 140 USD za unci! Hubert Moolman se zlatem a stříbrem (především vztahem mezi těmito komoditami) zabývá již delší dobu a pravidelně prezentuje...
09.02.2012 01:15
V minulém díle Proč investovat? jsme si vysvětlili proč je dobré investovat. V dnešním díle se již posuneme a za předpokladu, že jste zdolali otázku nad problematikou zda-li vůbec chci investovat, se začneme zabývat konkrétně investicí. Pod slovem investice si můžeme vybavit například koupě...
09.02.2012 00:44
Otázkou investování a otázkou proč investovat se zabývá denně spousta lidí, důvodem proč se lidé začínají zajímat o investování může být cokoliv. U mladých lidí to může být například spoření na důchod, protože je dobré myslet trošku dopředu. Někdo se jen snaží uchránit své peníze před...
28.01.2012 01:07
24.1.2012 Fortuna získala licenci od polského ministerstva financí, již zítra rozjíždí svoji platformu pro online sázení v Polsku jako první na Polském trhu. Zítřkem tedy 25. ledna bude platforma spuštěna a přinese tak nových cca 20 tisíc registrovaných uživatelů, což představuje zdvojnásobení...
31.12.2011 05:01
    Fortuna, hodnocení „nového“ Lota a celkového profilu společnosti Je tomu už nějaký ten týden co odstartovala nová loterie od společnosti Fortuna, projekt nové loterie byl zmiňován již při IPO Fortuny. Martin Illner byl vedoucí tohoto projektu a v srpnu Loto...

Chcete investovat na burze a nevíte jak začít? Napište nám

Zkušenosti

Absolvoval jsem dnes celkem dlouhý telefonát s člověkem, který chtěl...

Anketa

Líbí se vám nový design našich stránek?

Ano (3 593)
Ne (198)

Celkový počet hlasů: 3791

Představení

15.05.2016 16:22
Víte, že když se spolu začnou bavit dva lidé, tak v průměru po sedmi...

Obrazem

Jak to udělat, aby peníze pracovaly pro mne a ne já pro ně? Více zde.