Nejcennější evropské značky
LV
Pozice | Značka | Hodnota v mld eur. |
1 | LVMH | 31,7 |
2 | Vodafone | 28,57 |
3 | InBev | 25,5 |
4 | Nestlé | 25,4 |
5 | Unilever | 24,3 |
6 | Telefónica | 23,4 |
7 | Daimler | 19,6 |
8 | Deutsche Telekom | 18,1 |
9 | BASF | 17,9 |
10 | SAB Miller | 17,8 |
Zdroj: Evropský institut pro výzkum značek
Komentář autora: Institut nazval Evropu "kontinentem spotřebního zboží". Jak příznačné! Také si myslím, že Evropa sama se již koncentruje především na spotřebu a užívání si. Začíná ovšem jako celek poněkud zaostávat za zbytkem světa (A tím myslím dynamiku vývoje).
Hodně mne také mrzí to, že nás USA drtí v oblasti IT i internetu. Přitom k začátku velkého úspěchu na tomto poli je snad potřeba jenom pár věcí:
- garáž
- jeden či dva počítače
- rychlé připojení
- jeden či dva geniální mozky
A v Evropě je stále tolik výjimečně inteligentních a šikovných lidí!
Celkově si myslím, že jestli se Evropa neprobudí, tak nás jiné kontinenty, specielně Asie, převálcují dramatickým způsobem. A to již během příštích 20ti let. Co vy na to?
Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory i-marketing.cz.