Nejcennější evropské značky

21.10.2011 01:28

LV

 

Pozice Značka Hodnota v mld eur.
1 LVMH 31,7
2 Vodafone 28,57
3 InBev 25,5
4 Nestlé 25,4
5 Unilever 24,3
6 Telefónica 23,4
7 Daimler 19,6
8 Deutsche Telekom 18,1
9 BASF 17,9
10 SAB Miller 17,8

Zdroj: Evropský institut pro výzkum značek

 

Komentář autora: Institut nazval Evropu "kontinentem spotřebního zboží". Jak příznačné! Také si myslím, že Evropa sama se již koncentruje především na spotřebu a užívání si. Začíná ovšem jako celek poněkud zaostávat za zbytkem světa (A tím myslím dynamiku vývoje). 

Hodně mne také mrzí to, že nás USA drtí v oblasti IT i internetu. Přitom k začátku velkého úspěchu na tomto poli je snad potřeba jenom pár věcí:

  • garáž
  • jeden či dva počítače
  • rychlé připojení
  • jeden či dva geniální mozky

A v Evropě je stále tolik výjimečně inteligentních a šikovných lidí!

Celkově si myslím, že jestli se Evropa neprobudí, tak nás jiné kontinenty, specielně Asie, převálcují dramatickým způsobem. A to již během příštích 20ti let. Co vy na to?

 

Jan Hýsek

 

Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory i-marketing.cz.

Přidat.eu záložku

Akcie

28.05.2009 11:31
Komentář autora: Že by to vypadalo s USA již tak dobře? Američtí ekonomové se shodují, že krize skončí ještě letos, ale mírně se rozcházejí v rychlosti oživení ekonomiky. Více než 90 procent amerických ekonomů předpovídá, že ekonomická krize ve Spojených státech letos skončí. Oživení však podle...
27.05.2009 03:34
Privátní bankovnictví v ČR Pokud se snad snažíte najít na internetu nějaké informace o klasickém privátním bankovnictví pro movité klienty (v ČR), pravděpodobně, stejně jako já, příliš nepochodíte. Informace o privátním bankovnictví v našich krajích je třeba doslova dolovat. Na webu je toho...
22.05.2009 11:59
Hamižnost je přirozená stejně jako touha Přes dvacet let vymýšlel na newyorském Wall Streetu a v londýnské City nové finanční produkty. Přesně ty, které teď stáhly svět do nejhlubší krize za posledních osmdesát let. Investiční bankéř Ondřej Jonáš v rozhovoru pro HN vysvětluje, proč konec krize není...
22.05.2009 11:28
Komentář autora: ORCO má stále velké problémy. Dříve miliardáři Ottovi momentálně není co závidět... Realitní společnost Orco předložila hospodářské výsledky za první čtvrtletí roku 2009 včas, analytici ovšem hodnotí firemní situaci jako kritickou. Oznámená čísla totiž zcela převyšovala tržní...
21.05.2009 23:53
Po delším čase jsem zavítal, čistě ze zvědavosti, na překvapivě mnohými ostře sledované stránky nejmenovaného amatérského technického analytika. Ano, uhádli jste! Je to on, ten co se v zásadě situoval do pozice největšího experta na TA v ČR. Člověka, pro kterého jsou přístupy investorů typu Warren...
19.05.2009 19:03
Komentář autora: Pánové si brali příliš velká sousta a přehnali to s úvěry. Čas hojnosti a nepřetržitého růstu na nějaký čas končí... J&T hubne, prodává už i hotely Poté, co J&T vyčlenila průmyslové firmy, následují nemovitosti. Do konce roku chce skupina z trhu získat kolem 350 milionů...
14.05.2009 13:14
Komentář autora: Cykly jsou zcela logické a s určitou pravděpodobností se dají předpovídat. Porovnání velikosti a trvání krachů na akciových a nemovitostních trzích Ze studie IMF (World Economic Outlook 2003) vzešlo, že k jednomu akciovému krachu dochází každých 13 let. Nemovitostní trh...
13.05.2009 03:00
Můj příspěvek ze 6.5.09 publikovaný na AKCIE KOMODITY: Před půl rokem byla na burze velmi ponurá nálada až panika. Slovo akcie bylo považováno téměř za sprosté slovo. Během oněch měsíců jsem publikoval několik článků o investování a na některé z nich byly překvapující reakce. Před šesti měsíci...
<< 12 | 13 | 14 | 15 | 16

Chcete investovat na burze a nevíte jak začít? Napište nám

Zkušenosti

Také máte někdy pocit, že kam se podíváte, tam se někomu daří a...

Akciecz běží díky fin. podpoře 

Anketa

Líbí se vám nový design našich stránek?

Ano (3 796)
Ne (345)

Celkový počet hlasů: 4141

Představení

10.11.2020 03:30
Pokud jste někdy toužili mít vlastní dům pár minut za Hradcem...

Obrazem

Chcete z roku 2021 udělat parádní rok a splnit si svoje plány a sny?...